lt

Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

  • Titulinis
  • Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

Ks yra Kupiškio ligoninė?

Kupiškio ligoninė yra gydymo įstaiga.

Ką daro ligoninė?

Ligoninė padeda žmonėms, kai jie:

  • suserga,
  • susižeidžia.

 

Ligoninėje dirba:

  • gydytojai,
  • slaugytojai,
  • kiti medicinos darbuotojai, pavyzdžiui, masažuotojai.

Kokią pagalbą galima gauti ligoninėje?

 Ligoninėje galima gauti:

  • skubią pagalbą,
  • kai žmogui yra labai blogai;

  • gydymą, kai žmogui reikia gultis į ligoninę;

  • tyrimus, kad žmogus galėtų sužinoti, ar neserga;

  • konsultacijas su gydytojais. Tai reiškia, kad žmogus gali pasitarti su gydytoju dėl savo sveikatos.

Kaip galima susisiekti su ligonine?

Jūs galite:

  • Paskambinti į Kupiškio ligoninę.

Ligoninės telefono numeris yra

0 459 35400.

  • Parašyti elektroninį laišką.

Ligoninės elektroninio pašto adresas yra

sekretore@kupiskioligonine.lt.

  • Užsiregistruoti interneto puslapyje.
    Paspauskite mėlyną nuorodą

www.kupiskioligonine.lt

    Jeigu Jums reikia pagalbos, kreipkitės į Kupiškio ligoninę.

    Ligoninės adresas yra

    Krantinės gatvė 28, Kupiškis.






    Tekstą parengė Vaida Baltrūnienė

    Tekstą redagavo Inga Daraškienė.

    Tekstą vertino Ernesta Protasova.

    Teksto vertinimą koordinavo Daiva Ivanauskaitė.

     

    Iliustracijų šaltiniai:

     

    © Europos lengvai suprantamos kalbos logotipas. Daugiau informacijos rasite čia:

    https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/