lt

Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

  • Titulinis
  • Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

Kupiškio ligoninė yra įstaiga.

Čia gydytojai gydo žmones

Kupiškio ligoninės adresas yra Krantinės gatvė 28, Kupiškis.

Kupiškio ligoninės  telefonas yra +370 459 35400.

Kupiškio ligoninės

elektroninio pašto adresas yra sekretore@kupiskioligonine.lt

 

Kas yra Kupiškio ligoninė?

Kupiškio ligoninė yra medicinos įstaiga.

Ligoninės darbuotojai padeda žmonėms būti sveikiems.

Kupiškio ligoninė yra Kupiškio mieste.

Kiekvienais metais ligoninėje gydytojai atlieka labai daug:

  • gydytojų konsultacijų.

Gydytojo konsultacija yra gydytojo susitikimas su žmogumi.

Susitikimo metu gydytojas sužino, kaip žmogus jaučiasi.

Tada gydytojas gali padėti žmogui.

Pavyzdžiui, pasakyti, kokius vaistus žmogus turi gerti,

kad pasveiktų. 

  • laboratorinių tyrimų.

Laboratoriniai tyrimai yra, pavyzdžiui, kraujo tyrimai.

 

Kupiškio ligoninėje galite gauti gydytojų specialistų konsultacijas.

Gydytojai specialistai rūpinasi skirtingais žmonių organais.

Organai yra žmogaus viduje.

Pavyzdžiui:

  • gydytojai kardiologai rūpinasi širdimi,
  • gydytojai neurologai rūpinasi žmogaus nervų sistema.

Jeigu norite užsiregistruoti pas gydytoją specialistą:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra  +370 459 35 362.

  • Galite užsiregistruoti internetu.
    Tada turite paspausti mėlyna nuorodą apačioje:

www.kupiskioligonine.lt